مفهوم برند شخصی (Personal Brand)

برایان تریسی، مربی بزرگ موفقیت و بهره وری جهان، علاقه خاصی دارد که از برند شخصی نام ببرد. او معتقد است همانطور که یک برند تجاری می تواند موفقیت شما را در رقابت با رقیبان شما تضمین نماید، یک برند شخصی هم می تواند موفقیت شما در حوزه شغلی تضمین نماید.

اگر مردم شما را دوست داشته باشند به حرف شما گوش خواهند داد اما اگر مردم به شما اعتماد داشته باشند، با شما معامله خواهند کرد. (برایان تریسی)

وی معتقد است که شما، مهمترین محصول خودتان هستید.

حالا از خود این سئوال را بپرسید که دارید روی مهمترین محصول خودتان کار می کنید یا همه چیز را به امان خدا رها کرده اید؟

برند شخصی شما چه در موسسه ای کار بکنید، چه یک کسب و کار کوچک داشته باشید، چه معلم باشید یا مدیر سطح متوسط و عالی، نگاه دیگران را به شما عوض می کند و فرصت ها را یک به یک پیش روی شما قرار می دهد.

اما برای اینکه بتوانید یک برند شخصی قوی برای خودتان بسازید باید برنامه منظمی را در راستای رسیدن به این هدف تدوین کنید، زود خسته نشید و از فراز و نشیب های این مسیر هراسی به خودتان راه ندهید.

چند نکته مهم و راهبردی در برندسازی شخصی که با برنامه ریزی منظم بر روی آنها می توانید برند خودتان را به خوبی بسازید را با بیانی ساده و کاربردی برای شما توضیح خواهم داد:

شما دسترسی کامل به این محتوا را ندارید

چون هنوز کاربر ویژه وینیک نشده‌اید!

عضویت ویژه برای کاربران حرفه‌ای است :

کاربران ویژه وینیک با تهیه حق اشتراک ماهیانه در کنار محتوایی که کاربران عادی رایگان دریافت می‌کنند، محتوایی بیشتر و اختصاصی تر دریافت می‌کنند مثلِ :
  • خلاصه کتاب های پرفروش روز دنیا کتاب های پرفروش آمازون و نیویورک تایمز به زبان فارسی خلاصه شده و انیمیشین
  • مطالب اختصاصی هفتگی هر هفته تقریبا یک ویدیو یا فایل اختصاصی و سوپرایز برای دانلود
  • مقالات اختصاصی هر هفته سه مقاله ویژه در کنار ۱۳۰۰ مقاله آرشیو
  • فایل های ضمیمه دوره های صوتی تمرین، کتاب و
  • آرشیو پادکست های اختصاصی آرشیو فایل‌های صوتی و پادکست اختصاصی
  • تخفیفات ویژه فروشگاه برای خرید محصولات با قیمت استثنایی

 

نام‌نویسی حساب جدید

لطفا نوع اشتراک خود را انتخاب کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.